Atutem dla odwiedzających go gości będzie sąsiedztwo popularnych atrakcji kulturalnych stolicy, takich jak Pałac Kultury i Nauki, Muzeum Narodowe, archikatedra św. Jana oraz historyczna Starówka z Zamkiem Królewskim. Śródmiejska lokalizacja w pobliżu galerii handlowej Złote Tarasy umożliwia łatwy dostęp do szerokiego wachlarza sklepów i lokali gastronomicznych. Obiekt jest ponadto usytuowany w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca Centralnego, metra i głównych linii komunikacyjnych miasta. Odległość między hotelem a Lotniskiem im. Chopina — głównym portem lotniczym Warszawy — jest mniejsza niż 10 km.
Phil Cordell, dyrektor ds. wyspecjalizowanej obsługi i manager marki Hampton, skomentował otwarcie hotelu w następujący sposób — Jesteśmy dumni z otwarcia tak wyjątkowego obiektu, który dołączy do rodziny hoteli Hampton w Polsce i hotelu Hampton by Hilton Warsaw Airport w stolicy. Odwiedzający Warszawę doświadczą gościnności i najwyższej jakości serwisu Hampton, komfortowego noclegu, gorącego śniadania wliczonego w cenę oraz zawsze uśmiechniętej i pomocnej obsługi, które wpisane są w slogan „Hamptonality”. Hampton by Hilton Warsaw City Centre to modelowy przykład oferty sieci Hampton, który idealnie spełni oczekiwania gości podróżujących służbowo i w celach turystycznych.
— Polska pozostaje strategicznym i rozwojowym rynkiem dla Hilton Worldwide — mówi Simon Vincent, prezes Hilton Worldwide na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. — W roku 2013 odwiedziły ją ponad 23 miliony turystów, a w porównaniu z poprzednim rokiem o blisko milion wzrosła liczba gości rezerwujących hotele, głównie w Warszawie. Hampton by Hilton Warsaw City Centre ma idealną lokalizację i wszelkie warunki, by zapewnić gościom najwyższej jakości serwis, z którego sieć Hampton znana jest na całym świecie.
Hotel oferuje komfortowe noclegi poparte gwarancją 100% satysfakcji. Goście hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre mają do dyspozycji przestronne lobby, parking, dobrze wyposażone centrum fitness oraz całodobową strefę z przekąskami. Wyposażenie każdego z 300 pokoi na 17 kondygnacjach obejmuje między innymi łóżko Clean and Fresh Hampton Bed®, 32-calowy telewizor HD, biurko oraz ergonomiczne krzesło. Goście podróżujący służbowo będą mogli ponadto korzystać z wydzielonej strefy biznesowej, wyposażonej w komputery i drukarki. W całym hotelu dostępny jest ponadto szerokopasmowy Internet Wi-Fi.
— Z niecierpliwością czekamy, by przyjąć pierwszych gości i stworzyć dla nich niepowtarzalną atmosferę, która zawiera się w słowie Hamptonality — mówi Jacek Jasiński, dyrektor generalny hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre. — Warszawa cieszy się coraz większym uznaniem na arenie międzynarodowej i stanowi atrakcyjny cel podróży, zarówno rekreacyjnych, jak i biznesowych. Dołożymy wszelkich starań, by spełnić oczekiwania naszych gości i podzielić się z nimi naszym zamiłowaniem do tego ciekawego miasta.
Hotel Hampton by Hilton Warsaw City Centre uczestniczy w nagradzanym programie lojalnościowym Hilton HHonors. Program ten umożliwia gromadzenie i wykorzystywanie punktów premiowych w szerszym zakresie niż jakikolwiek inny program dla gości hotelowych, a korzysta z niego około 38 milionów osób.
Dalsze informacje o hotelu są dostępne pod adresem Hampton.com. Dodatkowe informacje dla mediów można znaleźć na news.hampton.com.