Accor we współpracy z firmą Salesforce.com wdrożył nowe narzędzie B2B

09.10.2013
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Grupa Accor, postanowiła zwiększyć efektywność sprzedaży swoich usług B2B i wspólnie z Salesforce.com stworzyła narzędzie ANAIS (Accor New Application for Integrated Sales). To nowa aplikacja do zintegrowanej sprzedaży. Narzędzie jest używane przez 700 sprzedawców grupy Accor na całym świecie i zapewnia im podejście 360 stopni do klientów strategicznych, dając równocześnie szybsze i lepsze zrozumienie ich potrzeb.

ANAIS centralizuje dane na 320.000 rachunkach firm - klientów, w tym umowy z przeszłości i obecne, monitoruje praktyki biznesowe stosowane przed, w trakcie i po ich pobycie w danym hotelu. ANAIS jest zbiorem kilku aplikacji zawierających m.in. bazy danych, raporty, umowy.
 
ANAIS łączy siły sprzedaży  34. biur należących do grupy Accor na całym świecie. Zachęca do bliższej współpracy działy sprzedaży, oferując funkcje czatu, możliwość przedyskutowania sytuacji klienta i jego dokumentów. Promuje nie tylko wymianę najlepszych praktyk i optymalizuje czas potrzebny na wykonanie konkretnych działań.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij