Badanie IPOS dla marki Pullman – „Trendy wśród międzynarodowych podróżnych”

11.10.2013
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Pullman, ekskluzywna marka hoteli grupy Accor, wraz z instytutem Ipsos przedstawiła wyniki swoich najnowszych badań. Ankietę przeprowadzono wśród ponad 2 200 osób z całego świata.

Badanie wskazuje i określa jak nowe technologie i ich szybki postęp, wpływają bezpośrednio na codzienne życie ludzi. Wyniki ankiet wskazują na fakt zacierania się granic między sferą pracy oraz życia prywatnego.

Główne wnioski z badań pokazują, że:
 
·        82% respondentów posiada przenośny profesjonalny sprzęt (smartfon lub laptop), który pozwala im czuć się swobodnie.
·        83% brazylijskich i 92% chińskich respondentów uważa, że nowe technologie ułatwiają im rozwój zawodowy. 56% Francuzów i 53% Niemców uważa tak samo.
·        Dla 89% międzynarodowych podróżnych, urządzenia technologiczne (laptopy, smartfony) są przede wszystkim sposobem, aby pozostać w kontakcie z najbliższymi.
·        29% amerykańskich respondentów używa nowych technologii do robienia zakupów online.
·        69% badanych organizuje wakacje i weekendy jeszcze w godzinach pracy.
·        43% spośród 2200 osób przyznaje, że pracuje jeszcze przed udaniem się do pracy.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij